









El passat dia 22 de juny va visitar la nostra Fundació el Secretari d' Immigració de la Generalitat de Catalunya el sr.Oriol Amorós acompanyat d' Orland Cardona, Cap de l' Àrea de Relacions Institucionals i Participació.
El secretari va poder veure la fundació in situ i va parlar directament amb tot el personal tècnic de l' entitat per conèixer en primera persona els projectes que s' estan portant a terme.
Va ser una entrevista propera i cordial on es va parlar de la situació actual del col.lectiu immigrant al barri de Collblanc -la Torrassa, les seves necesitats i les accions realitzades fins ara a l' entitat per tal d`afavorir la seva integració sòciolaboral.
El personal de la fundació va rebre les felicitacions del Sr. Amorós per la feina realitzada i va mostrar el seu interés per recolzar des de la secretaria d' immigració i altres departaments de la generalitat, com ara el departament de treball, els projectes duts a terme.